základní škola čáslav, sadová 1756

Naše škola

V naší škole chceme žáky nejen vzdělávat, ale hlavně rozvíjet a podporovat jejich růst, ať už akademický, profesní nebo osobnostní

Historie naší školy

Kontakty

Když vám budeme moci jakkoliv pomoct, odpovědět nebo poradit, rádi to uděláme, jsme tu pro vás. Ozvěte se nám!

Pokud chcete vidět, jak naše škola vypadá, domluvte si prohlídku naší školy anebo se k nám podívejte virtuálně

Adresa školy: Sadová ulice 1756, 286 01 Čáslav

 Telefon: 327 315 741

 Email: reditel@sadovka.cz

 

 

 

desatero sadováka

ve spolupráci s dětmi připravujeme desatero žáka naší školy

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Mise naší školy

Mise a vize Základní školy Sadová

Žáky naší školy chceme maximálně připravit pro jejich další studijní nebo profesní stupně vzdělávání tak, že jim budeme pomáhat rozvíjet se a růst. Každodenní prací našich pedagogů usilujeme o to, abychom podpořili jejich analytické, kritické i tvůrčí myšlení. Aby se dokázali samostatně a sebevědomě rozhodovat a byli odpovědní za sebe, za svá rozhodnutí a za své okolí, ve kterém žijí – ať už v průběhu prvních devíti let školního života nebo kdykoliv později.

slovo

Náš ředitel

“ Přál bych si, aby se stala naše škola místem, kam se děti budou těšit. Chtěl bych, aby pro ně byl každý školní den výjimečný, aby se něco nového dozvěděly, něco nového si vyzkoušely anebo aby se jim podařilo vyřešit něco, co jim zpočátku připadalo, že řešení nemá.  Mým cílem je, aby naši pedagogové své žáky nejen učili, ale aby jim především ukazovali směr a inspirovali je. Je mi velkou ctí být u toho, jak se z malých prvňáčků stávají velcí deváťáci, téměř dospělí lidé, zároveň cítím obrovskou zodpovědnost nejen za to, nakolik budou vzdělaní, ale jak budou připraveni na svět a na život.

– Václav Vondra

Žáků

Členů týmu naší školy

tříd

Dětí za celou historii školy

Zůstaňte s námi v kontaktu

Adresa: Základní škola Čáslav, Sadová 1756, 286 01 Čáslav

Telefon: 327 315 741

Email: reditel@sadovka.cz

Smyslem vzdělávání na Sadovce je, aby se naši žáci dokázali samostatně a sebevědomě rozhodovat, byli odpovědní za sebe a za své okolí, ve kterém žijí – ať už v průběhu prvních devíti let školního života nebo kdykoliv později.

SLEDUJTE NÁS